Samsung ma ogromny ekran na Times Square

Samsung robi różne rzeczy, żeby promować swoje produkty oraz technologie. Jakiś czas temu koncern postawił na Times Square gigantyczny ekran.

Składały się na niego mniejsze wyświetlacze, które łącznie zajęły 1081 metrów kwadratowych, tworząc jedną z najdroższych instalacji na świecie.

Ogromny ekran już jest

Samsung
Samsung chwali się ogromnym ekranem na Times Square / fot. Samsung

Times Square został wybrany nie bez powodu. To jedyne takie miejsce:

Nowojorski Times Square to nie tylko miejsce o dużym natężeniu ruchu, ale także symboliczne centrum amerykańskiej kultury i handlu,. Budynek One Times Square, zarządzany przez działającą na rynku nieruchomości firmę Jamestown, to najbardziej rozpoznawalny obiekt na Times Square. Na szczycie 25-piętrowej budowli umieszczona jest słynna, opadająca w ostatni wieczór roku kula, która stanowi centralny punkt nowojorskich tradycji sylwestrowych.
– Źródło: producent

Nie każdy wie, że budowa tak zaawansowanej konstrukcji wymagała czasu i przygotowań. Jednak całość daje nieziemski efekt.

Za zaprojektowanie, dostawę, produkcję i instalację wyświetlaczy odpowiedzialna była firma PRISMVIEW, spółka zależna Samsung Electronics America. Do budowy ścian LED wykorzystane zostały ekrany Samsung LED serii XPS o wzmocnionej konstrukcji gwarantującej nieprzerwane wyświetlanie spójnych kolorystycznie treści w każdych warunkach.

Modele XPS 160 i XPS 080 zamontowane na One Times Square charakteryzują się także zaawansowaną kalibracją kolorów, energooszczędną konstrukcją i najwyższej jakości diodami LED.

Nasz komentarz

Producenci telewizorów nie tylko konkurują ze sobą w sklepach. Jak widać miejscem działań marketingowych są największe miasta. LG także słynie z podobnych instalacji na całym świecie.

Zobacz także: Telewizor Samsung UE85CU7192: cena

Jedno jest pewne – takie akcje promocyjne z pewnością przyciągają uwagę. Tak samo jak pokazywanie prototypowych telewizorów i innych przełomowych gadżetów związanych z TV. A czy inni producenci jak Sony, Panasonic czy Philips przyłączą się do “walki o klienta” za pomocą równie imponujących zewnętrznych instalacji?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *