Telewizory LG Smart TV kompatybilne z ACR

Telewizory LG Smart TV otrzymają nowe rozwiązanie ACR. Na czym ono polega i co dokładnie zyskają posiadacze inteligentnych telewizorów LG? Okazuje się, że dużo.

Telewizory LG Smart TV z kolejną aktualizacją. Firma LG Electronics ogłosiła wprowadzenie na rynek we wrześniu tego roku we wszystkich telewizorach LG na świecie technologii automatycznego rozpoznawania treści (ACR – Automatic Content Recognition). Pierwsi posiadacze TV mogą już ją testować w Stanach Zjednoczonych.

ACR – Automatic Content Recognition: co to takiego?

Telewizory LG Smart TV
ACR – Automatic Content Recognition / fot. LG

Firma LG wyznacza kolejny ważny etap działalności reklamowej w telewizji hybrydowej (CTV), czego wynikiem jest ACR – Automatic Content Recognition. To system rozpoznawania treści, który zastąpi dotychczasową technologię, a miliony telewizorów Smart TV w 27 krajach Europy, Afryki, Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej i Australii zostaną wyposażone właśnie w to rozwiązanie.

Technologia ACR jest już aktywna na telewizorach LG Smart w Stanach Zjednoczonych. Wraz z jej rozpowszechnieniem na rynku dane z telewizji LG CTV (Connected TV – telewizja hybrydowa) będą dostępne wyłącznie za pośrednictwem usługi LG ADS Solutions.

Telewizory LG
Telewizory LG 2021 – system webOS 6 / fot. LG

Telewizory LG – zobacz galerię nowych TV 2022

Od momentu powstania w maju zeszłego roku usługa LG ADS Solutions rozwija się w zawrotnym tempie na całym świecie” — powiedział Chris Jo, starszy wiceprezes i dyrektor ds. działalności platform w firmie LG Electronics Home Entertainment Company. „Wprowadzenie nowego rozwiązania ACR to kolejny ważny etap, który pokazuje zaangażowanie firmy w drodze do doskonałości i jej dążenie do oferowania markom i agencjom na całym świecie najlepszych rozwiązań reklamowych.

Dane ACR pomagają one zrozumieć markom przez zanonimizowane dane, jak często w danym gospodarstwie domowym oglądane są określone reklamy telewizyjne. Dzięki temu firmy mogą, zwiększyć poziom częstotliwości wyświetlania reklam w gospodarstwach domowych, które oglądają je zbyt rzadko i na odwrót.

Jedną z największych zalet jest jednak to, że firmy i agencje reklamowe dowiedzą się, do których gospodarstw domowych w ogóle nie docierają z reklamą, gdyż zrezygnowano w nich z tradycyjnej telewizji. Dane te mogą być również wykorzystane do pomiaru skuteczności reklam. Pokazują bowiem, czy reklama zachęciła widza do obejrzenia konkretnego programu telewizyjnego, filmu lub, czy przyczyniła się do pobrania lub zarejestrowania aplikacji albo usługi streamingowej.

Źródło: LG, Ceneo, ACR, LG Electronics

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *