Telewizory OLED od Sony w nowej reklamie

Telewizory OLED od Sony w nowej reklamie. Ruszyła przedsprzedaż telewizora OLED z tegorocznej oferty Sony Bravia. Modele Sony AF8 będą kosztowały niemało i to jest oczywiste. Jednak warto sprawdzić, co zaoferują flagowe TV w nakręconej reklamie, w której  OLED rozświetla intensywnym blaskiem tajemniczy, mroczny las.

W pierwszych sklepach telewizory OLED z serii AF8 pojawiły się od 23 kwietnia. Na początku maja koncern Sony przygotował nową kampanię reklamową, by klienci mieli świadomość, że seria wkracza na rynek.

Telewizory OLED od Sony

Telewizory OLED od Sony
Sony AF8 / fot. Sony

Film reklamowy w reżyserii Bena Tricklebanka to materiał nakręcony w 4K z wykorzystaniem technologii HDR. Wszystko po to, by ukazać piękno świata przyrody na ekranach najnowszych telewizorów OLED BRAVIA z serii AF8.

Zobacz także | Najlepsze telewizory 8K

Ciemny, urokliwy las stopniowo rozjaśnia się i zmienia w nocną scenę, w której co jakiś czas pojawia się intensywnie świecące „okno na świat dnia” Fascynujący kontrast między zimnymi kolorami wieczornego nieba a intensywnym blaskiem dnia stanowi symboliczną zapowiedź nowych wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED Sony BRAVIA AF8. Autorem ścieżki dźwiękowej do reklamy jest Tom Walker, wokalista nagrywający dla Sony Music, który przygotował nową wersję własnego singla „Leave a Light On”.
– Źródło: Sony

W przeglądzie telewizorów Sony Bravia na 2018 rok, OLED zajmuje zasłużenie najwyższe miejsce. Nic dziwnego, bowiem ulepszona wersja z ubiegłego roku modelu z serii A1 naprawdę robi wrażenie. Wiadomo, że reklama została starannie dobrana, by ukazać najdrobniejsze detale. Ale i tak robi wrażenie.

Co jeszcze warto wiedzieć?

Telewizory te zapewniają nadzwyczajne wrażenia przy oglądaniu. Wyświetlany przez nie obraz składa się z ponad ośmiu milionów samorzutnie świecących pikseli, ma niezwykle wysoką jakość i zawiera cztery razy więcej szczegółów niż obraz Full HD. Uzupełnieniem intensywnych doznań wizualnych jest dźwięk, który dzięki technologii Acoustic Surface dobiega wprost z ekranu. Nowa jakość oglądania to również zasługa procesora 4K HDR Processor X1;. Zapewnia on wyjątkową kolorystykę, kontrast i wyrazistość obrazu, nadając mu bardzo naturalny wygląd.

Obsługa zaawansowanych komend głosowych i platforma Android TV zapewniają błyskawiczny dostęp do filmów, programów telewizyjnych i tysięcy aplikacji. Telewizory OLED 4K HDR BRAVIA AF8 mogą również służyć do gier, a miłośnikom kina i seriali pozwalają czerpać z zasobów takich serwisów, jak Google Play, Netflix, Amazon Prime Video czy YouTube.
– Źródło: Sony

Reklamę z nowym telewizorem Sony OLED będzie można zobaczyć na terenie Europy w telewizji, serwisach VOD, czy mediach cyfrowych. Przygotowano aż trzy wersje reklamy: 60‑, 30- i 20-sekundową. Jeśli chodzi o ceny, to za 55-calowego OLEDa będziemy musieli zapłacić 9999 złotych, a za wersję 65-calową – 14999 złotych.

Źródło: Sony

Telewizory OLED od Sony. Nasz komentarz

Wygląda to fenomenalnie, jednak warto poczekać jeszcze z zakupem telewizora z dwóch powodów. Warto porównać ofertę OLEDów od innych producentów w tym roku, jak na przykład od LG czy Philipsa albo Panasonica – zobaczyć pełną specyfikację techniczną, itd.

Po drugie przede wszystkim sprawdzić, jak będzie przedstawiała się oferta innych firm pod kątem cenowym. Jeśli ponownie do OLEDów (Panasonica czy Sony z 2017 roku) matrycę wykonał LG, to może uda się znaleźć konkurencyjny TV, z podobną jakością obrazu, ale w znacznie niższej cenie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *