Telewizory lifestylowe LG na Milan Design Week

Telewizory lifestylowe LG mogliśmy oglądać na targach Milan Design Week, gdzie zostały zaprezentowane podczas wystawy „A Life Extraordinary”. Na targach zaprezentowano wiele wyjątkowych ekspozycji, w tym telewizory z serii LG OLED Objet Collection, które zostały ozdobione różnorodnymi – eklektycznymi i elementami wystroju Moooi oraz dekoracyjnymi nadrukami. 

LG OLED Objet

LG OLED Objet / fot. LG

Urządzenia z linii Lifestyle gwarantują najwyższą jakość obrazu oraz eleganckie, funkcjonalne wzornictwo, a ich projektowanie opiera się na udoskonalanej od dziesięciu lat technologii OLED.

Każdy z modeli z serii LG Objet Collection z linii Lifestyle może być oryginalnym elementem wystroju wnętrz, podnosząc walory estetyczne przestrzeni mieszkalnej i pozwalając jednocześnie doświadczać emocji porównywalnych do tych, które odczuwamy oglądając film w kinie.

LG OLED Objet / fot. LG

Telewizor LG OLED Objet Collection Posé doskonale łączy w sobie funkcjonalność i estetykę, przypominając mebel wykonany na zamówienie. Jego minimalistyczny design z elementami z tkaniny oraz subtelne zaokrąglenie linii pasuje do każdego pomieszczenia, a sposób rozmieszczenia kabli nie zakłóca wizualnie przestrzeni.

Oferuje też niezwykłą jakość obrazu, dzięki matrycy OLED evo oraz żywe, pozbawione zniekształceń kolory, niezależnie od kąta patrzenia. Kiedy ekran nie jest używany do oglądania filmów lub programów, można go przełączyć w tryb Gallery, który umożliwia wyświetlanie ulubionych obrazów lub zdjęć, przekształcając wnętrze w galerię sztuki.

Co jeszcze?

Telewizory lifestylowe LG / fot. LG

Produkty z serii LG OLED Objet Collection podkreślają płynną i inspirującą integrację technologii oraz wyszukanego designu, co stanowi wyraz zaangażowania firmy w tworzenie produktów, które wzbogacą styl życia konsumentów.

Telewizory lifestylowe LG
Telewizory lifestylowe LG / fot. LG

Firma LG jest liderem innowacji w dziedzinie stylu życia i nieustannie poszukuje nowych sposobów na wzbogacenie doświadczeń konsumentów. Dlatego też połączyła swoje siły z ekskluzywną holenderską marką lifestylową Moooi, aby stworzyć coś niezwykłego z myślą o targach w Mediolanie. Obie firmy wspólnie zaprojektowały różnorodne przestrzenie wystawowe, które zostały wyrażone za pomocą ekrany i telewizorów LG oraz kreatywnych przedmiotów i projektów wnętrz Moooi.

Telewizory lifestylowe LG
Telewizory lifestylowe LG / fot. LG

Źródło: LG

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *