Soundbary Samsung znowu najlepsze na świecie?

Soundbary Samsung cieszą się dużym zainteresowaniem w wielu sklepach. Wiadomo, że skoro Samsung sprzedaje najwięcej telewizorów w Polsce, to osoby szukające listwy głośnikowej w pierwszej kolejności zdecydują się na sprzęt tego samego producenta. A ten ma bogatą ofertę tego typu urządzeń.

Soundbary Samsung oferują szereg udogodnień oraz przede wszystkim zdumiewający dźwięk przestrzenny. Dzięki takim sprzętom, Samsung już od kilku lat nieprzerwanie utrzymuje pozycję lidera na globalnym rynku soundbarów. Według danych ogólnoświatowej firmy badawczej Futuresource Consulting, soundbary Samsung już po raz 7. z rzędu są najchętniej kupowane na świecie.

Soundbary Samsung: czy są najlepsze na świecie?

Soundbary Samsung
Soundbary Samsung / fot. Samsung

Poniżej kilka najświeższych informacji dotyczących soundbarów Samsunga.

  • Konsumenci znacznie częściej wybierają soundbary Samsung z głośnikiem niskotonowym w zestawie – stanowią one według wewnętrznych danych 92,9 proc. sprzedanych produktów w Polsce.
  • W 2021 roku widzowie częściej decydują się na zakup soundbarów ze średniej i wyższej półki.
  • W kwietniu b.r. roku Samsung osiągnął aż 40,9 proc. udziału w polskim rynku soundbarów pod względem przychodów.
  • Samsung jest pierwszą marką na rynku, która wprowadziła rozwiązanie takie jak technologia Q-Symphony, zapewniające doskonałą współpracę telewizorów i soundbarów.

Co jeszcze warto wiedzieć?

samsung-soundbar-q900ts / fot. Samsung

 

Warto dodać, że pierwszy soundbar od Samsunga pojawił się w sprzedaży w 2008 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Obecnie na rynku można spotkać dwa typy soundbarów – jednoelementowe, typu All-in-One oraz bardziej złożone – dostępne w zestawie z subwooferem, czyli dodatkowym głośnikiem niskotonowym.
Poniżej lista najchętniej kupowanych soundbarów Samsunga:
  • Samsung HW-Q950A,
  • Samsung HW-Q900A,
  • Samsung HW-Q800A
  • Samsung HW-Q700A.

W okresie od stycznia do kwietnia 2020 roku średnia cena rynkowa kupowanego soundbara wynosiła 1255 PLN, podczas gdy w tych samych miesiącach w 2021 roku – 1407 PLN. Największy wzrost sprzedażowy zanotowały soundbary pochodzące z segmentu cenowego 1500-2500 PLN – z nieco ponad 27 proc. do ponad 35 proc.

Źródło: Samsung

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *