Dodaj 20 cali: nowa kampania marki Samsung zakończona

Dodaj 20 cali to najnowsza kampania Samsunga, skierowana do osób poszukujących dużego telewizora, który ma posłużyć głównie do oglądania sportu, ale nie tylko. W kampanii producent promował telewizory z serii QLED oraz Neo QLED (flagowa seria telewizorów QLED).

Dodaj 20 cali to przede wszystkim oferta dla osób poszukujących telewizora o większej przekątnej ekranu niż tradycyjnie. Dlaczego w kampanii biorą udział telewizory QLED i Neo QLED? Przede wszystkim dlatego, że te świetne sprawdzą się podczas oglądania transmisji sportowych, pozwalając przeżywać emocje wielkiego formatu.

Dodaj 20 cali: na co to komu?

Dodaj 20 cali
Dodaj 20 cali / fot. Samsung

Kampania Samsunga zachęcała do odkrywania możliwości wielkoekranowych telewizorów QLED i Neo QLED.

Większy ekran, to jeszcze więcej emocji, doświadczeń i spektakularnych efektów. Dzięki Super Dużym TV najlepsze sportowe wydarzenia przeniosą się wprost do naszego salonu, pozwalając wciągnąć widzów w sam środek akcji. Jeżeli dodamy do tego niezwykle realistyczne kolory i przestrzenne brzmienie, kibice doświadczą równie intensywnych emocji, jak podczas oglądania turniejów piłkarskich ze stadionowych trybun.

Producent proponuje sprawdzić czy podczas wymiany telewizora na nowy, nie warto pokusić się o model o większym ekranie. Według przeprowadzonych badań wynika, że 98 proc. konsumentów, którzy kupili telewizor o wielkości 75” i większej, było bardzo zadowolonych ze swojego wyboru. Ponadto z danych firmy Samsung wynika, że 8 na 10 konsumentów dokonało zmiany ekranu na większy.

Kampania zakończyła się kilka dni temu. Jesteśmy ciekawi, ile osób zastanawiających się, jaki telewizor kupić, za namową Samsunga zdecydowało się na większy telewizor. Z niecierpliwością czekamy na dane.

Pomimo zakończonej kampanii i tak warto zainteresować się większymi ekranami. Ceny telewizorów mocno spadają i teraz przykładowo koszt zakupu dobrego telewizora 65 cali jest znacznie bardziej opłacalny niż kilka lat temu. Przykładowo modele z najwyższych serii kosztowały jeszcze kilka lat temu 19 999 zł w momencie wchodzenia na rynek. Teraz bardzo często można dostać flagowe modele 65 cali w cenie zaczynającej się od 12 999 złotych.

Źródło: Samsung,  badania przeprowadzone przez firmę Samsung oraz IA Collaborative.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *