Koncern LG przedstawia strategię Future Vision 2030. Wcześniej na zakończonych targach CES 2024 można było dowiedzieć się o niej więcej.
Firma LG zidentyfikowała trzy główne obszary – elektryfikację, usługi i cyfryzację – które przekształcą jej działalność i doświadczenia klientów. Firma zamierza sprostać wyzwaniom, takim jak utrzymująca się niepewność na rynku i w łańcuchu dostaw. Koncern także ma zamiar przyspieszyć wzrost poprzez budowanie skutecznej, zorientowanej na wyniki organizacji nastawionej na sukces.
LG przedstawia strategię Future Vision 2030
- Telewizor LG 50QNED813RE – zobacz aktualne ceny
- Telewizor LG 55QNED813RE – zobacz aktualne ceny
- Telewizor LG 65QNED813RE – zobacz aktualne ceny
W 2023 roku wyznaczyliśmy kierunek zmian, a w 2024 roku nadamy tym zmianom tempa. “Future Vision 2030” to obietnica, jaką złożyliśmy rynkowi i naszym klientom, będziemy więc dążyć do jej spełnienia – powiedział prezes Cho.
W ubiegłym roku prezes zaprezentował plan “Future Vision 2030”, mający na celu przekształcenie LG w firmę oferującą inteligentne rozwiązania ułatwiające życie. Transformacja ta ma na celu poprawę satysfakcji klientów w różnych obszarach.
Jako główne hasło i filozofię zarządzania firmą w 2024 roku, prezes Cho wybrał “Break Through Limits”. Firma LG zidentyfikowała trzy kluczowe obszary przyszłego wzrostu: modele biznesowe niezwiązane z urządzeniami, ekspansja B2B oraz rozwój nowych obszarów działalności. Teraz firma z pełnym zaangażowaniem dopracowuje swoje portfolio.
WebOS i nie tylko
- Telewizory LG – zobacz aktualne ceny
W 2024 r. LG będzie również mocno inwestować w szybko rozwijające się i przynoszące wysokie zyski główne obszary działalności. Obejmują one obszary B2B: komponenty samochodowe, HVAC, urządzenia do zabudowy i digital signage, a także system webOS. Firma będzie nadal inwestować w nowe segmenty, takie jak ładowarki pojazdów elektrycznych (EV) i robotyka. Zamierza także zainwestować do 2030 r. ponad 40 mld USD* w przekształcenie swojego portfolio w celu zapewnienia jak najlepszego rozwoju biznesowego.
Począwszy od tego roku, LG będzie aktywnie poszukiwać nowych możliwości rozwoju poprzez fuzje, przejęcia i partnerstwa. Jest to uzupełnieniem strategii rewitalizacji wewnętrznych motorów wzrostu. Ponadto firma skoncentruje się na przełomowych obszarach technologii, które wnoszą wartość dodaną dla klientów, takich jak sztuczna inteligencja i rzeczywistość mieszana (MR).
“Trzy siódemki” w zakresie wzrostu, zysku i wartości
Koncentrując się na działalności usługowej opartej na platformach, segmencie B2B i nowych przedsięwzięciach, firma dąży do osiągnięcia “trzech siódemek”: średniej stopy wzrostu i zysku operacyjnego na poziomie siedmiu procent lub wyższym, a także wartości przedsiębiorstwa odpowiadającej wskaźnikowi EBITDA na poziomie siedmiu.
W ubiegłym roku, mimo spadku popytu na rynku, firma osiągnęła bardzo dobre wyniki dzięki rozwojowi działalności B2B. W ciągu ostatnich pięciu lat łączna roczna stopa wzrostu działalności B2B firmy LG przekraczała dwucyfrową wartość, a średnia roczna stopa wzrostu ogólnej sprzedaży wyniosła około ośmiu procent.
Spółka Vehicle Component Solutions (VS) również stała się dla LG kluczowym obszarem, osiągając roczną sprzedaż w wysokości 8 miliardów USD* w dziesiątym roku istnienia. Przewiduje się, że globalne przejście na pojazdy elektryczne zwiększy popyt na wysokiej jakości części do pojazdów elektrycznych, co jest jednym z głównych obszarów kompetencji VS Company.
Bazując na trzech filarach, jakimi są systemy informacyjno-rozrywkowe w pojazdach (IVI), elektroniczne układy napędowe i lampy samochodowe, można prognozować, że VS Company będzie się nieprzerwanie i szybko rozwijać. Od 2024 r. skupi się przede wszystkim na zwiększaniu możliwości pojazdów definiowanych programowo, zdobywaniu nowych klientów na części do pojazdów elektrycznych i umacnianiu swojej wiodącej pozycji w dziedzinie inteligentnych lamp. W odpowiedzi na rosnącą liczbę nowych zamówień firma zainwestuje w zwiększenie mocy produkcyjnych w Ameryce Środkowej, Ameryce Południowej i Europie.
Zobacz także:
- Projektor LG CineBeam Q: nadchodzi premiera
- LG OLED M4: nazewnictwo telewizorów OLED 2024
- Telewizory LG OLED i LG QNED z casbackiem nawet do 3000 zł
- Telewizory LG z webOS z aktualizacją
- LG QNED85T: znamy nazewnictwo telewizorów 2024
- Telewizory LG OLED 2024: premiera
- LG QNED85T i LG QNED90T: znamy ceny nowych telewizorów
- LG Signature OLED T wkrótce w sprzedaży
SPRAWDŹ CENY: WSZYSTKIE TELEWIZORY NA CENEO
Źródło: LG
Co jeszcze znajdziesz na jakitelewizorkupic.pl
Na jakitelewizorkupic.pl znajdziesz informacje o najlepszych telewizorach. Oferujemy także ciekawe treści dotyczące filmów i seriali, które są obecnie popularne. Regularnie aktualizujemy nasze zestawienia najlepszych modeli telewizorów, aby były zgodne z najnowszymi trendami. Możesz mieć pewność, że nasze rekomendacje są trafne i odpowiadają Twoim potrzebom.
W naszych artykułach znajdziesz również testy telewizorów. Publikujemy analizy specyfikacji technicznych, które pomogą lepiej zrozumieć różnice między modelami. Dodatkowo oferujemy poradniki zakupowe. Są one szczególnie pomocne, jeśli zastanawiasz się, jaki telewizor wybrać.
Jeśli interesują Cię także inne urządzenia, sprawdź nasze artykuły o soundbarach. Dowiesz się, jakie modele najlepiej współpracują z różnymi telewizorami. Dzięki temu łatwiej skompletujesz swój zestaw audio-wizualny.
W naszej sekcji poświęconej filmom i serialom znajdziesz aktualne zestawienia najpopularniejszych tytułów. Każdego dnia aktualizujemy listy, aby zawierały najlepsze propozycje. Wszystkie filmy i seriale cieszą się uznaniem widzów i krytyków.
Nie zapominamy także o innych poradnikach. Dzięki nim dowiesz się, jaki telewizor wybrać w zależności od budżetu czy wielkości ekranu. Oferujemy kompleksową pomoc, która ułatwia zakupy.